"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::hari ini hari awk --------> nurAzeema

Friday 24 February 2012

::hari ini hari awk --------> nurAzeema

hye Guys! hari ini hari bahagia untuk sahabat aku nieh! tanggal 25.02.12. was her birthday yang ke 21..dah tua dah dia.So,hari baik hari bahagia dia nieh.aku nak ucapkan selamat hari lahir. Moga dia tabah harungi hari2 mendatang. Yeah!suma org tahu.Semakin kita meningkat dewasa semakin banyak cabaran yang akan berlaku. Dan sangat pasti kawan aku yang sorang ini sangat tabah sebab dia seorang ibu dan seorang isteri dan sudah pasti dia sangat matang dari aku. hehe. <betul x zie??>.. azie!rasa macam baru semalam dok dekat2 dengan awk. Tido sebantal.Tido sekatil.Minum secangkir <eww~apa itu cangkir>. And watsoeva~ pergh sangat rindu saat itu. Dan yang paling rindu bila jaga kawan aku nieh tyme dia kene serang astma! =)..abih sengal2 badan membetulkan tangan2 dan kaki2 nya yang mula mengejang. Dah!sangat mencarut dan lari topik sebenar..

today is yours! be a good mom for ur kids..and always be a good wife for ur husband.. -----------> tak dilupakan be a good muslimah for our Creator Allah s.w.t..

untuk awak------------>





p/s: tiada hadiah yang sy leh postkan~~ lalala..hanya namamu sentiasa dalam doaku ntuk awk jauh nun di sarawak bumi kenyalang =)

LOTS OF LOVE! nurhidayatee...

::wassalam:;

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment