"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::Majlis::

Friday 10 February 2012

::Majlis::

assalammualaikum..selamat petang..petang2 canggini lau pekena goreng pisang kan best =).. nak tunggu MY gemok antar la~~~ lalalaa... hehe..

ehem! bukan itu yang ingin diceritakan disini..sebenanye..nak gtau..saya seorang yang bertuah taw..nak tau sebab ape??? sebab saya dah naek pelamin.. alhamdulillah.. berkat doa semua.. < ayat best!>.. mesti sume org sentap an..cuti sebulan senyap2 naek pelamin..nak wat camne an..rezeki saya..dah tu..ada cik BLOGGER terkenal datang ke majlis itu dan bergambar dengan saya atas pelamin..<ayat cam udak x pass bahasa melayu je an> ...... malas la nak taip panjang2.. saya mau tunjuk gambar2 comel saya dengan cik BLOGGER terkenal atas pelamin di MAJLIS PERKAHWINAN MAK SU saya.. < kantoi bukan majlis saya =) >......











done! TETAPI...siapakah BLOGGER terkenal itu ???

::wassalam::

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment