"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::langkah bermula::

Tuesday 21 February 2012

::langkah bermula::

Hye Guys!hari ini hari kedua menghadirkan diri ke kuliah.Semester ini subjek psikologi orang tua jadi teman setia dan sudah pasti sangat akan memberi impak yang besar dalam diri dimana ianya akan menjadi satu perkara yang wajib yakni setiap manusia akan merasai hari tua.<jika dipanjangkan usia>. Nama pensyarah aku semester ini Dr sharifah a.k.a Dr shery~ yeah! nama timangan itu sangat gempak dan aku mula membayangkan pensyarah itu seorang yang sangat muda dan bergaya..<pergh!bayangan yang sangat baik an>. Namun, bayangan itu hanya fantasi semata-mata. Sebab pensyarah itu sudah berusia dan sangat sesuai dengan subjek yang diajarnya. tapi!dia sangat berpengalaman dan yang paling meggerunkan dia pandai baca seseorang itu...<seramnye----->. haha..sangat pandai pensyarah itu psych org an~. Ok. Hari ini assignment yang sangat banyak mula menghantui diri ini. Tapi.rasa macam x sabar nak buat! <poyo je an>. Dengan semangatnya aku ingin buat! tapi haruslah ada buku dan sangat x sabar nak dapatkan buku itu disebabkan minggu ini rasa macam xde buat apa2.. <mula membuat ayat yang sangat poyo>. Entah kenapa aku rasa sesuatu yang lain semester ini.Apa yang lain pun aku x tahu. Harap2 kelainan itu memberi satu kesan yang positif dalam diri aku..amin.Dah xda modal nak cerita pasal apa cuma aku sudah mula memikirkan apa yang harus aku lakukan selepas tamat belajar nanti dan harapan aku mudah2han itu akan terjadi dengan izin Allah. amin. Terima kasih kepada Dr.Shery kerna telah memberi satu gambaran yang sangat positif terhadap diri aku yang serba dalam dilema tentang masa depan. Kini, insyaAllah pasti ada satu jalan yang mana akan merungkai seribu satu pertanyaan yang bermain dalam fikiran aku. 

p/s: awal2 semester ini dah xde keje memang rajin nak update an.nanti bila dah start dengan life yang sgt busy maafkan diri ini jika aku tidak tengok dan membiarkan kamu berhabuk ye Mr Blog.. <Persoalan???why Mr?Why not Mrs?> 



selamat membuat assignment ye!


jangan tido dalam kelas taw!



::wassalam::

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment