"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::no comment::

Wednesday 22 February 2012

::no comment::

hye guys!nothing to say..Tak tahu nak cakap apa cuma rasa macam tersedak saja bilamana ada orang ajak aku kahwin. Siap post keratan akhbar "pencapaian cemerlang selepas kahwin".Sangat sentap disitu. aku sangat setuju dengan statement itu tetapi ianya sangat bergantung dengan individu itu. Kalau dapat suami macam ntah pape haruslah merosotkan. Dan kalau dapat suami yang up to date~ haruslah cemerlang sebab nak fikir pasal masa depan keluarga yang pasti. Huhu. Tiba-tiba dalam dilema seketika. Hanya mampu berdoa agar suatu masa nanti akan tiba juga masa itu dan harap2 masa itu tiba bilamana aku bersedia untuk menerimanya.Cuba cakap kat aku siapa yang x nak kahwin. Siapa yang x nak ada suami. Ce gtau sekarang. Aku yakin seratus percent! ramai yang kata nak an. Begitu juga aku cuma masa yang tidak mengizinkan aku. Adoyai. Ada gak la an kengkawan yang nasihat kat aku kahwin cepat. Kahwin gantung la apa la. Kalau aku kata aku x leh diorang siap kata benda baik jangan ditangguh. YA.aku sangat setuju. NAK AJE AKU MENJERIT KATA AKU NAK! tetapi haruslah mereka faham akan kondisi aku sekarang. Aku nak belajar. Aku nak capai cita-cita aku.Aku nak capai impian aku. Bukan nak kata kalau kahwin nanti xleh nak capai semua itu tetapi situasi akan berbeza. Cubala doa yang baik2 untuk aku. Doakan lah ye benda itu akan berlaku bilamana aku bersedia menerimanya. Jangan desak dan jangan paksa aku untuk fikir pasal itu. Secara jujurnya. Aku belum bersedia untuk jadi isteri orang dan x pernah terfikir pun nak kahwin buat masa ini TETAPI aku berdoa inya akan tiba. <Impian semua gadis2>. dah. Sangat panjang dah coretan aku nie. Cuma satu je.. doakan yang terbaik untuk aku. =).. 

p/s: do understand me ya..<doakan jodoh aku akan tiba>


buat My Gemok..setia menanti. moga masa itu akan tiba =) insyaAllah...
::wassalam::

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment