"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::hari ketiga::

Wednesday 22 February 2012

::hari ketiga::

hye Guys!today was my third day attended "kuliah". Kalau hari2 begini untuk semester ini mengejar bas dan masuk kelas lambat disebabkan bas.lemak r!marah dan rasa sakit hati tu mestila ada kan. Adoi. Tetapi,sekali lagi perkataan sabar harus menghiasi hari2 ku. Moga2 dengan sabar ini aku mampu bertahan dengan tabah untuk semester ini. <dah xde keje kot update pasal bas>. Actually,i'm trying harder nak update blog everyday.<sangat rajin bunyinya>.  what i'm gonna to say is "oh!no..aku x nak. Dilantik untuk menjadi penolong ketua program camp itu bukan itu yang aku nak. <sorry for the schematic word>. x nak ok!. But,bak kata Adam<one of my classmate> "ala.tolong je kot.xde ape pownla". Yeah.betul.sangat betul dan aku sangat setuju untuk statement itu tetapi aku takut aku x mampu. But, I'll try and do please help me keyh my dear lovely kengkawan sejati even that program sebenanye not really susah nak dihandle sebab kita jadi client and we just only will be a participant. But,mungkin pertama kali kan "aku takut".. haha..oleh itu.bantu saya tolong saya.saya budak baru belajar.<aku dah highlight and dah BOLD kan.so,tolong faham> aku membantu seikhlas hati dengan niat mahu membantu diri sendiri gapai rasa keyakinan diri plus this program is one of our assignment.so,aku akan berusaha. today, nothing yang best happen berlaku dalam hidup just wanna to say that balik je kelas kol 11.00 pagi tadi aku watch movie.Hafalan shalat delissa. <dah kali kedua tengok>. after that, aku tido sampai kol 6.oo ptg! amik kaw~ bosan punye sebab. <padahal assignment dah ada>. bangun2 je aku terus update blog and haruslah facebooking an! =). Done!nothing to say. Selamat beramal.Ikhlaskan hati.Suburkan jiwa dengan kalimah2 suci Al-Quran dan moga2 kita menjadi insan yang paling bahagia tika mana Allah menguji kita,amin..


p/s: xda unsur riak hanya sekadar menaip apa yang terbuku di hati kecil ini. 


::wassalam::

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment