"setiap hembusan nafasku untuk mendekati "mu" ": ::terfikir sejenak::

Thursday 16 February 2012

::terfikir sejenak::

hye guys!dipagi hari yang penuh ceria lagi hening ditemani dengan bunyi deruan kipas tanpa gangguan jeritan nakal adik2 membuat aku terfikir satu perkara.Kenapa kita perlu berkecil hati dengan seseorang walhal seseorang itu tidak putus dari melakukan kesalahan.Begitu juga dengan kita.we're human being.its such a normal things to do wrong.Kadang2,tak pernah terlintas pun untuk berkecil hati namun mengapa ianya tetap hadir dalam diri. Aku punya teman2 yang aku sayang.Namun begitu, bayangan mereka kian hari kian menjauh. Adakah mungkin salahku perkara ini berlaku.Adakah aku bukan sahabat yang baik untuk mereka. Atau mungkin  zaman telah berubah. Peredaran waktu terlalu pantas sehingga terlupa persahabatan pernah terbina sebelum ini. ya,aku akui aku salah. Tanggapan aku terhadap mereka salah. Mungkin selama ini aku merasakan mereka lupakan akan diri aku.Tapi, kini..aku rasakan mereka masih mengingati aku meskipun tiada khabar menghiasi telefon bimbitku mahupun rungan chatboxku. Suka aku katakan mengingati seseorang bukan sekadar berhubung di alam maya jika jauh namun ungkapan2 doa juga menggambarkan kita mengingati seseorang. Maafkan aku teman2 jika sebelum ini aku salah tafsir akan diri kamu. Kini, biarpun berjauhan,nama2 kalian tetap dalam doaku. 





p/s : trying not too emotional. =)

::wallahualam::

thankz for reading this :)

www.tips-fb.com

1 comment: